Неділя, 20.09.2020, 06:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Великовербченська ЗОШ І - ІІІ ступенів

Категорії розділу
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Фінансова звітність

Звіт директора
30.05.2019, 12:18

Звіт директора Великовербченської ЗОШ І-ІІІ ст.

Шановні присутні! Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за період травень 2018р. – травень 2019р. Рік напруженої роботи, творчих здобутків, нових відкриттів. Ви знаєте, що відбуваються зміни в сфері формування змісту середньої загальної освіти. Вступив в дію новий Закон про освіту. Переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи. Як директор протягом звітного періоду я керувався статутом школи, свою діяльність здійснював відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національного виховання, дотримувались норм Конвенції про права дитини та впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у першому класі та іншими нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника

  1. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ У НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

  • змінюються технології, по-новому розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти,що зараз навчаються у школі. Тому й важливо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, котрі дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати. Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Освітня діяльність у школі здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту» , «Про загальну середню освіту» (зі змінами), Національної стратегії розвитку освіти, нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, чинних законодавчих та нормотивноправових документів, спрямована на реалізацію державних, регіональних і районних програм у галузі освіти, на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти. Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість - інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в нинішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все , до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я.

  1. Забезпечення обов'язкової освіти Аналіз структури і мережі школи за 2018-2019 н.р.

  2. Педагогічним колективом школи проведено відповідну роботу щодо збереження й розвитку шкільної мережі. Станом на 05 вересня 2018 року в школі було відкрито 23 +2 Вірка класів, кількість учнів становила 508 учнів. Мова навчання – українська.

Протягом 2018-2019 н.р. всі діти шестирічного віку були охоплені навчанням.

Головним завдання навчального закладу є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

Досягнення

В 13-ти олімпіадах ІІ етапу, взяли участь 40 учнів школи:

Переможцями з базових дисциплін стали:

І місце:

Труд.навч. – Дем'янчук Владислав 9-А кл. (вч.Гоч В.П.)

Стельмах Леся 9-Б кл. (вч. Ярижко Н.П.)

ІІ місце:

Труд.навч. – Телетьон Дарій 11-Б кл. (вч.Климець І.М.)

Мельник Тетяна 11-В кл. (вч.Оласюк Н.О.)

Укр.мова – Дем'янчук Владислав 9-А кл. (вч.Котяй В.П.)

Інформатика – Колдун Павло 11-А кл. (Оласюк В.М.)

Екологія – Хрящевський Віталій 10-А (Хрящевська Н.В.)

ІКТ – Колдун Павло 11-А кл. (вч. Оласюк В.М.)

Історія – Давидюк Дмитро 8-Б кл. (вч. Мельник Л.Ю.);

ІІІ місце:

Географія – Мельник Микола 8-Б кл(вч. Кравчук Г.І.);

Дем'янчук Владислав 9-А (вч. Кравчук Г.І.);

Колдун Вікторія10-А кл. (вч. Кравчук Г.І.);

Хімія – Хрящевська Валентина 10-А кл. (вч. Давидюк Г.Р.);

Гольонко Володимир 11–А кл.(вч. Давидюк Г.Р.)

Фізика – Мельник Микола 8-Б кл (вч. Давидюк І.Г.)

Хрящевська Валентина 10-А кл. (Гоч Т.І.)

Колдун Павло 11-А кл(Оласюк В.М.)

Укр.мова – Мельник Микола 8-Б кл. (вч. Шершень Л.К.)

Хрящевська Валентина 10-А кл..(вч. Хрящевська Н.М.)

Гольонко Володимир 11–А кл (вч.Демянчук Т.А.)

Біологія– Рудика Олександр 8-Б кл.(Дойонко Л.В.).

Колдун Вікторія10-А кл. (вч. Хрящевська Н.В.);

Математика – Робейко Роман 6-Б кл. (Давидюк І.Г.)

Правознавство – Хрящевська Валентина 10-А кл.. (вч. Мельник Л.Ю.);

ІКТ - Рудика Олександр 8-Б кл (вч. Оласюк В.М.)

Дем'янчук Владислав 9-А кл(вч. Оласюк В.М.)

в обласному етапі:
ІІ місце Дем'янчук Владислав 9-А кл. (вч.Гоч В.П.)
ІІІ місцеМельник Тетяна 11-В кл. (вч. Оласюк Н.О.)

9 учнів школи приймали участь у мовному конкурсі ім..П.Яцика, де зайняли: ІІ місце: Дем'янчук Владислав 9-А кл. (вч.Котяй В.П.) та Гольонко Володимир 11–А кл (вч.Демянчук Т.А.)

Також учень школи брав участь у конкурсі знавців біології та зайняв І призове місце Хрящевський Віталій, учень 10-А класу (вч. Хрящевська Н.В.)і увійшов до складу обласної команди. Гарно виступила команда учнів школи у районних змаганнях з кульової стрільби і виборола ІІ місце (вч. Оласюк М.С.)

Методична робота була скерована за напрямками:

1. Організація контрольно-діагностичної діяльності.

2. Комплексне науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

3. Підвищення кваліфікації педагогів.

4. Стимулювання процесу створення й упровадження нових педагогічних ідей, елементів сучасних технологій навчання та виховання.

5. Забезпечення перевірки їх ефективності.

6. Створення умов для самоосвіти учителя, як індивідуальної форми підвищення професійної майстерності.

Методична робота організована згідно структури: - педагогічна рада; - методична рада; - організація і проведення предметних тижнів; - проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів; - організація роботи з молодими вчителями; - організація роботи з обдарованими дітьми; - організація роботи з учнями, схильними до правопорушень. Одним з пріоритетних питань методичної роботи це підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення, задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу. Було відзначено, що учителі школи ідуть у ногу із життям, широко впроваджують у практику інноваційні технології, суть яких полягає у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Педагогічний колектив будує школу розвитку та вдосконалення, повноцінного освітнього простору, рівних можливостей у навчанні і вихованні учнів із максимальним урахуванням їхніх природних особливостей та обдарувань.

  1. Матеріально-технічна база навчального закладу

Для забезпечення результативності навчально-виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними вміннями і навичками, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини, створюються умови для самореалізації. А Саме:

— кабінетів початкових класів (6);

— кабінетів початкових класів НУШ (2)

— кабінетів інформатики (2);

— кабінету біології;

- кабінету укр..мови

кабінету укр.літератури

— кабінету математики;

— кабінету історії;

— кабінету географії;

— кабінету іноземних мов (2);

  • кабінету фізики;

  • кабінету хімії;

  • кабінету зар.літератури;

  • кабінету Захисту Вітчизни;

  • кабінету правознавства;

— слюсарної майстерні;

— столярної майстерні;

  • кабінету обслуговуючої праці

— спортивної зали.

Два кабінети інформатики та кабінети 1-х класів підключено до мережі Інтернет (швидкість 100Мб),70 відсотків території школи охоплено WI-FI покриттям.Підвіз дітей здійснюється двома шкільними автобусами.

Адміністрація школи спільно з учительським колективом, обслуговуючим персоналом та батьками учнів намагається створювати кращі умови для роботи і навчання, відремонтувати та довести до норм та вимог сьогодення навчальні кабінети, забезпечити школу новим сучасним обладнанням. Кожен рік виконуються косметичні ремонти, є висновки державної санітарно – епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини. Забезпеченість закладу сучасними меблями — 80%. Більшість кабінетів і класних кімнат відповідає типовим перелікам та вимогам навчальних програм. В школі функціонують їдальня на 156 посадочних місць, актова зала, ігрова кімната, краєзнавчий музей,

5.Робота з педкадрами

У навчальному закладі працює 90 працівників із них 7 сезонних. 58 педагогів здійснюють навчально-виховний процес. Це високопрофесійний учительський колектив, що забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку обдарованих і здібних дітей.

Якісний склад педагогічних працівників становить:

• Спеціалістів вищої категорії - 21

• Спеціалістів І категорії – 17

• Спеціалістів II категорії -8

• Спеціалістів – 12

Зі званням «старший учитель» - 15

12. РОБОТА З БАТЬКАМИ

Успіх навчання і виховання молодого покоління багато в чому залежить від того, наскільки тісні відносини школи і сім`ї. Це, з одного боку, участь батьків у вихованні, яке здійснюється школою, з іншого – вплив школи на сім`ю. Батьківські комітети класів та школи є дієвою формою організації роботи з батьками. Робота з батьками була спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Було проведено двоє загальношкільних батьківських зборів,збори батьків одинадцятикласників по підготовці до ЗНО а також класні батьківські збори(1-10 кл.),засідання батьківського комітету.Батьки систематично відвідували уроки в класах де навчаються їхні діти.В загальному є плідна співпраця між батьками, громадою та школою.Класними керівниками відвідані всі родини ,обстежені умови проживання учнів протягом року на початку І та ІІ семестрів.

7. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ ТА З ПРОФІЛАКТИКИ АНТИСОЦІАЛЬНИХ ЯВИЩ СЕРЕД УЧНІВ

Правове виховання сприяло формуванню у здобувачів освіти моральних почуттів, які регулювали б їхню поведінку: почуття законності обраної мети, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, справедливості, відповідальності. Завдяки правовихованню в дітей та молоді мають вироблятися навички і звички високоморальної поведінки. І нарешті, завданням правовиховання, яке визначає характер всієї виховної роботи, є забезпечення подолання окремими учнями шкідливих навичок і звичок, що сформувалися внаслідок помилок і недоліків виховання. Правоосвітня та правовиховна робота в закладі у 2018-2019 навчальному році здійснювалась згідно із річним планом виховної роботи через систему заходів, які реалізовувались адміністрацією закладу, класними керівниками, вчителями предметниками, педагогом-організатором, соціально-психологічною службою, учнівським самоврядуванням. Для налагодження ефективної та результативної роботи щодо забезпечення у школі правового виховання було видано ряд організаційних наказів. Питання, що стосуються правового виховання учнів розглядались на нарадах при директорові. Класними керівниками та адміністрацією школи проводилася постійна індивідуальна робота з учнями, що потребують особливої педагогічної уваги. У школі ведеться «Журнал обліку пропусків занять учнями школи», записи до якого вносять чергові після 1уроку. Класні керівники вносять дані до класного журналу на сторінку «Облік відвідування (пропусків занять)» та виясняють причину відсутності учнів на заняттях . В основу процесу навчання і виховання покладено увагу, любов до дитини, бажання творити добро, небайдужість, а це забезпечує відносини партнерства, повагу до особистості дитини, уміння її зрозуміти, сприйняти як особистість з усіма її позитивними і негативними рисами. Уся робота сприяє розширенню правових знань учнів, формує вміння застосовувати їх в повсякденному житті.

8. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

З метою забезпечення безпеки життєдіяльності учнів, керуючись відповідною нормативною базою, в школі була організована робота з безпеки життєдіяльності. Своєчасно було складено необхідні акти-дозволи на проведення занять у кабінетах та майстерні. У вересні класними керівниками з усіма учнями школи проведено вступний інструктаж із безпеки життєдіяльності, протягом навчального року проводилися первинні інструктажі з техніки безпеки та з безпеки життєдіяльності перед виконанням лабораторних, практичних робіт, під час роботи в майстерні, на заняттях з трудового навчання та фізкультури. Перед виконанням специфічних видів робіт обов’язково проводився цільовий інструктаж. Перед початком навчального року всі учні школи пройшли медичний огляд. Своєчасно і якісно була проведена підготовка школи до роботи в новому навчальному році та до зими. Упродовж року були проведені профілактичні заходи щодо попередження дитячого травматизму. Перед початком усіх канікул класні керівники проводили інструктажі і бесіди з безпеки життєдіяльності під час канікул. У жовтні та квітні було проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності, у квітні проведено День ЦЗ. На уроках «Основи здоров’я» відпрацьовано дії в умовах виникнення надзвичайних ситуацій і надання першої допомоги травмованим та потерпілим; Класні керівники провели всі заплановані бесіди та заняття з дітьми по вивченню правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки, правил користування природним газом, правил поведінки в громадських місцях та на воді. На класних батьківських зборах проводилась роз’яснювальна робота з батьками щодо збереження здоров’я дітей. Упродовж року проводились заняття з евакуації учнів та відпрацювання дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

  1. Фінансово-господарська діяльність

Фінансування потреб школи здійснюється бухгалтерією відділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати працівникам школи, вчасно виплачувалися кошти за спожиту школою електроенергію, паливо для котельні та автобусів. Завдяки злагодженості дій працівників та громади школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв .Детальний аналіз фінансово-господарської діяльності згідно таблиць «Помісячного розпису асигнувань» та «Аналіз фінансування Великовербченської ЗОШ»

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Фінансова звітність | Додав: vasko
Переглядів: 108 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Погода
Погода в Україні

корисні посилання












Copyright MyCorp © 2020
Зробити безкоштовний сайт з uCoz